.:Milkaan:.

میلکان به معنای داشته، دارایی می باشد

.:Milkaan:.

میلکان به معنای داشته، دارایی می باشد

دل و روده ای که همکاری نمی کنند!

هنگامی که از نظر روحی در وضعیت خوبی نباشم، روده ها هم قاتی میزنن.

به خودم میام میبینم شکم رو منقبض کردم و فشار زیادی به اون وارد میکنم. و اینکه دندان ها رو به هم فشار میدم.

این باعث میشه که روده هام اذیت بشن. درواقع فشار عصبی روده هام رو اذیت میکنه.

چندین و چند بار هم دکتر رفتم و هیچ فایده ای نداره یا موقتی هستش.

انگار یه لشگر دارن تو روده م رژه میرن (مخصوصاً سمت چپ شکم) همزمان باد هم میکنه در حد خیلی زیاد. صدای بد و بلندی میده که از چند متر اون ورتر شنیده میشه و کسی فکر نکنه میگه این گرسنه س درصورتی که اینطور نیست. 

مخصوصاً شب ها اذیت میشم طوری که حتی باعث میشه نخوابم یا بد بخوابم.

و وای به روزی که لباس زیر من کمی تنگ باشه یا کمربند شلوار رو کمی سفت ببندم یا برم مسافرتی چیزی که باعث بشه روی صندلی ماشین بشینم.

این دیگه آخر عذاب منه.

الان باز اونطور شدم. مدتی هست که هر روز و هر شب اینطور شدم باز.

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهش جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 20:22 http://badeyedel.blogsky.com

مشکلات گوارشی از احساسات و عواطف سرکوب شده است منم بهش گرفتارم

دقیقاً.حالا خوبه یه مدتی هست معده درد دست از سرم برداشته وگرنه این معده درد خیلی بدتر از مشکل روده بود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.