.:Milkaan:.

میلکان به معنای داشته، دارایی می باشد

.:Milkaan:.

میلکان به معنای داشته، دارایی می باشد

گفتم...

گفتم آخر هفته برم شیراز و یک هفته ای بمونم. ولی چندین روز هست این آرتروز لعنتی به شدت اذیت میکنه و از اون طرف کولیت روده عصبی هم آزارم میده.

به این فکر کردم که با این اوصاف حدود پانزده ساعت تو اتوبوس بشینم!

نصفه راه نشده نابود خواهم شد.

سالها پیش که هیچ خبر از کولیت روده عصبی نداشتم و در مرحله ی خیلی ابتدایی این بیماری بودم، تا مشهد رفتم. کاری به سرم اومد تو اتوبوس به گوه خوردن افتادم.


نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت 00:26

واقعا توی اتوبوس به مدت طولانی نشستن خیلی سخته، منم یه بار که مسیر خیلی طولانی بود، نیمه های راه دیگه داشتم به خودم فحش میدادم که چرا اومدم خب با همون هزینه، یه جور دیگت خودتونو خوشحال کنید

فاجعه س.ببینم چی میشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.