.:Milkaan:.

میلکان به معنای داشته، دارایی می باشد

.:Milkaan:.

میلکان به معنای داشته، دارایی می باشد

رفتم شیراز

تقریباً یک هفته ای شیراز بودم.

چیزی که اذیتم کرد راه طولانی و اتوبوس بود که واقعاً این آخرش دیگه کم آوردم. هفده ساعت تو اتوبوس بودم!

بـاســن مبارک که به فنا رفت + گردن و کمر که این دوتای آخری به علت آرتروز بود.

وقتی پیاده شدم تا ساعت ها انگار تو کشتی بودم و هی تلوتلو میخوردم.

فکر نمیکردم شیراز این قدر سرسبز و زیبا باشه و این قدر جای دیدنی داشته باشه.

مردمانی با فرهنگ، شهری زیبا، سرسبز و پر از باغ و آب و هوایی ترتمیز و سالم و آرام.

چندین جای تاریخی رو گشتم ولی متاسفانه روز سوم آنفلوآنزا گرفتم (جایی نوشته بود آنفلوآنزا هست و شاید هم این کرونایی باشه که این اواخر اومد).

این قدر حالم بد شد که برای یک بلند شدن و دستشویی رفتن، مونده بودم.

ترجیح دادم خونه بشینم و جایی نرم تا کسی بیمار نشه.

به این ترتیب همه چیز به هم ریخت و نشد جاهایی که در نظر داشتم رو برم ببینم.

در کل خوب بود.

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 4 فروردین 1402 ساعت 03:28

سال نو مبارک

درود.
سال نو شما هم مبارک باشه.

نسیم دوشنبه 22 اسفند 1401 ساعت 09:30

منم شیراز بودم
خیلی شهر قشنگیه
منم خوشم اومد از شیراز و ضع بی مثالش

بسیار موردم پسندم واقع شد.

سمیرا یکشنبه 21 اسفند 1401 ساعت 00:16

منم امسال برای اولین بار شیراز رفتم و واقعا از شهر و مردمش خیلی خیلی خوشم اومد، منم فقط قسمت شد یه شاهچراغ رفتم و وقت نکردم جاهای دیگه برم ولی ان شاءالله دفعه بعد که برم حسابی جبران می کنم همیشه به گشت و گذار و شادی باشید ان شاءالله

چندین بار هم بری و بگردی بازم کمه.
همچنین.

فاضله شنبه 20 اسفند 1401 ساعت 21:31 http://golneveshteshgh.blogsky.com

خیلی خوب بود

مگر بهتر از شیراز هست؟
همیشه خوب باشید.

دختر شیرازی شنبه 20 اسفند 1401 ساعت 20:33 https://parisabz2.blogsky.com/

به شهرمون خوش آمدید چقدر خوب که ارزیابی مثبتی دارید خوشحال شدم

خواهش میکنم.
از این همه زیبایی و ترتمیزی و مهربونی شیرازی ها شگفت زده شدم.

تراویس بیکل شنبه 20 اسفند 1401 ساعت 20:18 https://travisbickle1.blogsky.com/

داداشی شیراز اومدی و به من نگفتی،خودم دربست نوکرتم بودم،همه جا میبردمت

شما لطف دارید.
تبریک میگم بهتون برای این شهر زیبا و دوست داشتنی و کهن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.