.:Milkaan:.

میلکان به معنای داشته، دارایی می باشد

.:Milkaan:.

میلکان به معنای داشته، دارایی می باشد

بازدید و تست

به احتمال زیاد فردا بعد از ظهر میرم شهرستان. آخه پنجشنبه سالگرد فوت پسر دایی هست (یکم اسفند پارسال بود که سه روز زودتر مراسم گرفتن بیفته پنجشنبه) و مزار پسردایی هم نزدیک اونجاست.

یک کار دیگه هم میخوام بکنم. هوا خوب باشه میرم کوه. میخوام تست کنم ببینم چقدر میترسم از بلندی.

هرچند اینجا جایی نیست که برای کارم در نظر گرفتم ولی باز خوبه برای تست.

خودکشی رو میگم.

یک جایی انتخاب کردم که دور از اینجاست. با صخره هایی به بلندای چهارصد پانصد متر. از بچگی با پسردایی ها میرفتیم همین دور و برها و اونجا رو خوب بلدم.

اگر قرار بر خودکشی باشه (الان نه) باید به ترسی که دارم غلبه کنم.

من که قبلاً هم خودکشی کردم و واقعاً ترسی از مردن ندارم. فقط باید این ترس از بلندی رو در خودم بکشم.

پسردایی هام همیشه بهترین دوستانم بودن مخصوصاً وسطی.