.:Milkaan:.

میلکان به معنای داشته، دارایی می باشد

.:Milkaan:.

میلکان به معنای داشته، دارایی می باشد

به وقت بلاگ اسکای

خیلی وقت بود که تو www.blog.ir می نوشتم.

و خیلی وقت بود که سرعتش کم شده بود و گاهی حتی باز نمیشد.

پست های زیادی توش داشتم و متاسفانه نشد که به اینجا منتقلش کنم.

به همین دلیل حذفش کردم.

کاش از همون آغاز اینجا نوشته بودم. هرچند چیزی برای ناراحتی نیست و هرچی بوده جز نوشتن از غم و غصه ها نبوده.

بلاگ اسکای سرعت بهتری داره.

مدتی چند پست در بـلـاگر منتشر کردم ولی چون فیلتر شده و به هیچ وجه نمیشه به نرم افزارهای گذر از فیلترینگ دست پیدا کرد (در دسترس هستند ولی کار نمیکنند) پس همین جا اگر مطلبی باشه منتشر خواهم کرد.

دیگه واسم هم مهم نیست که دست نوشته هام از بین برن وقتی که خودم سالهاست از بین رفتم.

نظرات 1 + ارسال نظر
داریوش پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 ساعت 00:41

به‌نظرم کار خوبی کردی اومدی اینجا. ان‌شاءالله موفق باشی.

سپاس از شما.همچنین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.