.:Milkaan:.

میلکان به معنای داشته، دارایی می باشد

.:Milkaan:.

میلکان به معنای داشته، دارایی می باشد

زمستان سخت

اینکه دومین ذخایر گاز جهان رو داریم ولی گاز قطع میشه رو میشه با این مقایسه کرد که اروپا بهش میگن قاره سبز ولی بیان آب رو قطع کنن!

البته از حق نگذریم که ما مردم ایران در استفاده از هر چیزی درست عمل نمیکنیم. 

به چشم خودم دیدم کسانی شعله بخاری رو تا آخر زدن بالا و تو خونه با شورت و تی شرت و آستین کوتاه میگردن یا پنجره رو باز میگذارن!

خب عزیز من یه چیز خوب و گرمی که مناسب این فصل باشه تن کن ولی شعله بخاری رو بده پایین.

نظرات 1 + ارسال نظر

ما در کانادا و روسیه اشنا داریم، نه امثال، سالیان است که در زمستان نیز باید در خانه هم با لباس گرم و گاهی حتی کاپشن باشند... از بس هزینه ها گران و سیستم مرکزی رصد میکنند که اگر رعایت نکنند جریمه و قطعی و... ولی ما سالهاست زمستان هم در منزل در ادارات و در... با لباس تابستانه می چرخند و... کلا مرغ همسایه غاز است.

کسی نگفته مرغ همسایه غاز تشریف داره.خب زمستانه و باید لباس گرم بپوشی.نکنه میخواید با لباس و پوشش تابستونی سر کنید تو این فصل.نکته اینجاست که ایران "دارنده ی دومین ذخایر گاز جهان" رو یدک میشه نه کانادا.
درضمن درامد ما در حد کشورهای آفریقایی ولی خرجمون مثل کشورهای اروپایی هستش.از نظر درامد و هزینه میگم.خب مسئولین ما هم گاز کسانی که مصرف خیلی زیادی دارن رو قطع کنن کسی جلوشون رو نگرفته که.باز هم نکته اینجاست که اینجا فساد اداری زیاده و میرن پولی میگذارن جیب اون مسئول و... ولی اونجا از این خبرها نیست و کاملاً رسیدگی میشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.